23 januari 2011

NOTHINGS CHANGED

Konstaterad:

Men har en förmåga att överraska...eller inte..

Jag tog min tvätt i min kasse och hänge den prydligt på torkstället som jag brukar. Sen går jag ner för att lägga bort kassen där den hör hemma, men på badrummet är det upptaget så jag lämnar kassen preeeeecis framför dörren så karln kan ställa in den efter han är klar.

Vi tittar på tv, sen händer det..jag blir kissnödig..vilket resulterar i att jag behöver gå till juuust det badrummet jag lämnade en uppenbar uppgift till min älskling. Men tänka sig (är du tjej som läser detta så förstår du redan vad som kommer) framför dörren står min kasse på precis samma ställe där jag lämnade den. Men glimten i ögat går jag raka vägen till karl...fnissar lite och säger: "men lilla gubben!"...släpar han till kassen och säger: "Jag ställde ju den där till dig för att du skulle ställa in den...just framför dörren så du INTE skulle missa den. Vad hände??" Karln: "Ja det där är livsfarligt, jag snubbla ju i den!!..."




Älskling jag tycker om dig trots dina brister... Puss


Inga kommentarer :