29 januari 2011

Lördag förmiddag..

..solen skiner och jag ska städa..hmm..inte vad jag är så där fantastiskt sugen på, men det är ett nödvändigt ont! Har faktiskt funderat på om jag ska ordna en städerska varannan vecka eller nått. En som kan ta det värsta så jag kan hålla efter tills nästa gång. Vi är ju 6 stycken varannan vecka och D och jag skiter ju inte ner så mycket när vi är ensammen. Har någon av er städerska hemma?

Senare kommer Danne hem från att hämtat upp sina kottar efter en dag i skidspåret med sin mamma. Hoppas dom har haft kul =) Jag (och D) har ett projekt som vi handlat till. Det är för H sänghörna. Det ska bli prinsessigt! Ser fram emot att få börja, men behöver en SYMASKIN! Hoppas på att få låna en i dag, en vi får se. Bilder på resultatet kommer när det är klart...eller kanske ett litet smakprov under vägen läggs ut...vi får se.

Men nu så blir det städning i takt med hög musik och glada toner från mig =0P


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


 
Vi hörs sen..

P & K




Inga kommentarer :