31 oktober 2010

Vad gör man...

..när det blir mycket att tänka på? Jo man lämnar sina trogna läsare ute i kylan! FÖRLÅT!!! Jag har varit sååå dålig på att lägga in nya inlägg på bloggen. Tänk att jag fortfarande har trogna som tittar in till mig för att se om det har dykt upp något nytt. 
Det som värmde mig mest av allt var en kommentar jag fick i dag från sötaste Camilla! (Jag är SAKNAD!!! =0P..)

Vi har haft en del saker för oss och därmed inte haft energi att ta tag i bloggen. Det har varit en del positiva händelser, men också mycket jobbiga saker under en period. Då får man faktiskt se till att välja det viktigaste, familjen =)



Har varit in på Bubbleroom i veckan och hittade några tygbitar jag är sugen på. Undrar om jag kanske ska införskaffa mig dom..







Sitter förresten i min ensamhet i min säng...har gjort det två kvällar nu. Danne har fått magsjuka och emigrerade till Ö. BARA för att vi inte skulle bli smittade! Han hann visst precis hem den stackarn. Du är sååå omtänksam vännen. Fast jag saknar dig ju lite....ingen ryggkli...ingen massage...ingen puss... Tur jag har kottarna hemma.

På måndag blir det början på lite spännande saker för oss. Danne ska låsa upp för fotning av lägenheten i Ö. Nu ska den säljas!!! Weee ett steg framåt. Snart så ligger den ute till försäljning. Lyllos den som får lägenheten, för den är riktigt fin! Kanske lägger ut lite bilder på den sen.

Ne nu får det bli lite lugna pustar från en trött gumma några timmar framåt. Vi kanske hörs igen i morgon?..=)


Inga kommentarer :