3 oktober 2010

Vad gör man ensam en söndag...

Jo man tar ett ryck i alla dessa listor man har gjort. Börjar i den ena änden på "Att göra"-listan! Så nu har jag skaffat sopsäckar och hämtat upp kartonger hos en väninna. Sortera och gallra ur det jag inte har använt på 1 år..samt slänga gammalt s k i t som jag tror att jag kommer ha nytta av..vilket jag absolut inte har haft på vet inte hur länge =/ 

Det är tur att jag inte är ensam om just den biten. Kom precis hem från ett spontanbesök och där var det precis lika dant... Hon hade dock påbörjat sin rensning, och man såg till och med golvet! Det händer inte i mina kattvindar på en kvart kan jag säga. Det är där jag måste starta pusslet.  Pusslet för att få på plats andra saker som inte har fått sin rätta plats än. 

Det ska nämligen bli "Walk in closet" där =))) För barnen dock, men ändå. Alla barnens kläder på ett och samma ställe är ju en dröm när tvätten ska sorteras ut. Har ju "bara" 4 barn att tvätta åt nu...samt en karl =0P Så nu blir det till att sätta igång innan soffan lockar med mysbelysning, varma filtar och te... =/...suck vad jag vill det...

Kommer ta lite bilder före och efter, så kommer ni förstå mardrömmen som väntar...


2 kommentarer :

linda sa...

Taack :) mobba mej inte nu så jag försvinner igen ;)
Kram!

Camilla sa...

nene aldrig! =))) är det någon som gör det?

Ingen mobbas här inte..

Kram