2 oktober 2010

Snyggt sätt att hålla sig varm..


Såg dessa snygga plagg på Bubbleroom i går. (Länk till sidan finns på bloggen) Jag föll pladask för denna scarf, samt rosa mössan med halsduk till. Båda min stil. Den ene den lite gulligare, fina stilen, den andra lite sportigare. Riktigt nice!



Dom har en kappa med som jag gillar stort. Shopping på gång???...=0P


Vila - Fends Fur Jacket
Fransa
Exte

Klänningarna skulle jag ha skaffat mig ögona bums om jag vore smal... Riktigt läckra är dom. Tänk dig julbordet eller nyårsafton i någon av dom där! Kanske dags att igen ta tag i vikten...? suck vart tar det ihållande motivationen vägen. Varför har inte jag en sånn?


Sist men inte minst, så vill jag heja på Johanna i dag! Hon ska springa Topploppet som är 5 km långt. Som hon säger, så verkar det kanske inte så långt, men hon har ju faktiskt fött barn för BARA 4 månader sen!!! 


U GO GIRLY!!!! HEJJA HEJJA!!!!!




2 kommentarer :

Hem och Lycka sa...

Såå mycket snyggt!

Nej, tyvärr vill Sturehof inte sälja till oss nätbutiker, de vill inte sälja sina alster på nätet så vi har dem inte i nätbutiken. Kanske en dag i gårdsbutiken dock, vi får se! Har köpt mina i lokala butiker.

kram Mia

Camilla sa...

Visst är det mycket snyggt =) Måste nog låta plånboken få en liten banting där =0P

Det var ju synd. För dom var läckra!

Kram Camilla