24 september 2010

Stan

En liten shoppingrunda fick duga när jag inte hittade någon frissa som kunde ta fram saxen och göra ett mirakel med mitt hår...sååå jag vända klacken runt och hittade lite smått och gott på H&M och Åhlens. Kikade runt efter en jacka till mig, men såg endast en väst jag blev sugen på...men det är då inte för sent att handla den i helgen =0P Tror minsann jag får ta en tidig morgon och ratta norrut till stan och fortsätta min jakt på höst- och vinterkläder åt mig och aaaalla barnen. GISP..har ju 4 kottar hemma nu =))) Åt lilltjejen fann jag några klänningar, men jag lägger inte ut bilder i dag, då ser Danne och kanske skvallrar hihi  Jag hittade byxor åt Alexander med...äntligen! Han växer så allt för fort den grabben. Mammas pojke räcker mig nästan till hakan redan... 9 år gammal. USCH vad det går undan! 

I morgon ska jag nog hitta nått till dom andra två oxå. Varmare tröjor och byxor måste fram innan det blir allt för kallt. För plötsligt så står man där med världens överraskning..shit det kommer snööö! 


Hämtade faktiskt ett paket till mig själv i dag från Bubbleroom. Har provat ett av plaggen, den är superskön! Den andra får testas i morgon för nu vill jag inte ta av mig tröjan igen...myyys.

ååå jag nästan glömde..jag köpte lösviktste på Kahls, samt en termomugg till resan mot jobbet på morgnarna. Bröllopsyra och Lira Lina som båda är grönt te. Den första har en blandning av passionsfrukt, choklad och grädde, den andra, jordgubb & vanilj. Längtar efter att prova till frukosten i morgon. 

Lånad bild från Kahls


Lånad bild från Kahls









Ne nu tror jag att det blir sängen och kanske en film =)))



3 kommentarer :

Jenny sa...

Hej!

Vad glad jag blir att du läser min blogg! Och tusen tack för den fina utmärkelsen, ska lägga ut den på min bligg NU! Just nu är det mycket så blogginläggen har blivit ganska få, men jag lovar att det ska bli bättre!
Ha en bra lördag!KRAM!

Fröken Fräken sa...

Inte är det lätt att hitta höst- och vinerkläder! Därav min chock när jag för några veckor sedan hittade både en höstjacka och en vinterjacka på samma dag!!! Hur fina som helst båda två.. jag antar att man får bli detektiv och scanna igenom varenda butik!

Camilla sa...

Ja så är det ju. Och man får leka redan nu innan allt tar slut =0 Började faktiskt för ett tag sen, emn jag måte ha med kottarna känner jag...är ju så stora nu som dom vill ha ett ord med i valet..

Kram Cmailla