3 september 2010

..sköna fredag..


..blev till en dag med täppt näsa, halsont, nysattacker..ont över allt kan man säga...jippi.. Kom hem efter en halv dag på jobbet. Då orkade jag inte mera. "Fick" inte stanna kvar heller..utfryst av mina egna! hehe ne men det är ju faktiskt väldigt onödigt att sprida basiller på allt och alla. Kan inte andra göra sitt när dom är sjuk på jobbet och istället gå hem, så gör väl jag det då. Kan dom inte skylla på mig iallaschall...

Väl hemma åkte jag förbi skolan och hämtade upp mina egna "sköta-om-mamma"-experterna. Gjorde eld och burra ner mig under täcket och läste Lantliv medan kottarna spelade på datorn. Dom skrattade och hade kul. Emellanåt fick jag lite gos. Mina Gobitar!

Det blir pizza snart här hemma. Det ska bli gott. Har inte käkat det på ett bra tag. Sen är det ju det ätt välja mellan dom sjuttifjorton sorterna som finns...gaaaaaaa...måste det vara så mycket gott?!!! 










En trött mamma!


Inga kommentarer :