25 september 2010

Shopping dag 2

Fick åka till stan och shoppa i dag med....sååå "jobbigt"! =0P Fick ju ingen klipptid i går, så det blev en sväng till Gävle i dag med. Och det blev en och annan kasse med grejer till mig och några kottar. För att det inte ska bli orättvist så "måste" jag in en dag till för att hitta något till dom resterande barnen =D 

Dessa två dagar blev det kläder till minstingen i familjen, mina två grabbar och mig...sen återstår det till gubben och hans son. Det blev några baströjor till mina pojkar från H&M, byxor till Alexander och klänningar samt pyjamas. Ett par byxor och tröjor till mig..



Tröja Bubbleroom

Byxor H&M

Klänning "Varför Därför" Åhlens och leggings, tröja H&M

Pyjamas Åhlens "Värför Därför"

H&M

H&M

Mysbyxor H&M

Barbapappa-strumpor H&M

Skorätt

Läggvärmare Lindex

Puss till Danne, för att du är go!


Jeans "Star" H&M


Nya dojer från Skorett

Köpt på Bubbleroom

Lilltjejens öronmuffar..



Jag är på väg till en tjejkompis snart för vi ska ett gäng ut på en pub i kväll! Det blir nog mycket skvaller och skratt! Tror kvällens plagg blir jeans, skor och linnet som syns på bilderna =))

Ha en trevlig kväll allihopa!