30 september 2010

Rosa bandet...


Jag startade denna insamling med inspiration från "En mammas Dagbok", samt att jag har haft dödlig utgång på cancer i familjen. Min älskade morfar dog i cancer...världens bästa morfar. Så funderingarna blev korta när jag såg att jag med kunde vara med i större utsträckning än att bidra med endast mina tillgångar.

Eftersom det är en så allvarlig sjukdom som så många inte överlever, så vill jag hjälpa forskningen att kunna hitta ett botemedel som kan vinna över all bröstcancer. Det är ju ändå det högsta önskemålet...eller?!






Ditt bidrag behöver inte vara stort..varenda krona hjälper =)



Puss & Kram




4 kommentarer :

Anonym sa...

Hei jenta mi ..
Det var koselig skrevet og ja verdens beste pappa og morfar det var han,og mora din støtter også denne saken med ikke bare sløyfe, men med minne kreative ting som jeg lager og selger på Julemessa vi har i Selena søstrene.. De pengene har uavkorter til Bystkreftforskningen ved Radiumhospitalet i Oslo.. Ok jeg kunne sakt mye om denne saken, men vi her har det bra og jeg har sendt melding til Jon idag.. Klem Mamma

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Bra iniativ, tycker jag! Ju mer små bäckar.... desto bättre!

Camilla sa...

Hei mamma!
Ja jeg kunne jo ikke la väre å gjöre dette. Hver gang noen sier kreft/cancer, så tenker jeg på stakkars morfar =( Han var bare best!!!

Klem
P.S. jeg sendte melding til kjäre bror kl 05.30 i dag =0P hehehe

Camilla sa...

Hej Camilla!

Visst är det så. Allt kan bidra till ett större bidrag som hjälper forskningen mot en bättre lösning.

Kramizar Camilla