8 september 2010

Objuden hyresgäst


Har lite funderingar på vad jag ska göra med ett fat. Det är ett fat som min pappa har gjort till mig i obehandlat trä. Det jag hade tänkt var att eventuellt måla det i vitt.. Jag tycker ju så mycket om vitt, men vet inte om jag ska måla det jag har fått av honom. Men å andra sidan så passar det bra nu om jag får ett vitt matbord. Sen är det ju det att jag säkert inte kommer skaffa mig nått vitt bord på sjuttifjorton år..... Meeen......HJÄÄÄLP!!!











Weeee jag har fått en present av min älskling IGEN! (Jag måste vara otroligt snäll...=0P )Han var förbi en affär vi titta in i för ett tag sen. Då fastnade jag för en back med 4 flaskor i. Tack snälla Danne...igen =D








Vi har fått en objuden gäst i garaget! Fräckt!!! Denna håriga sak som tydligen inte har sätt en rakhyvel förut...eller så är det en karl!...sitter nu mera placerad mitt i fönstret på sitt egentillverkade nät. GRÖÖÖÖÖSS....


Varning för sömnlös natt!


Klicka och zooma!!! RYSARE!!!



Nu ska jag lägga mig ner under täcket, precis som i går. Jag vet inte vad det är, men jag är så otroligt trött om dagarna. Känner knappt igen mig själv =((( Har iof sig haft ont i huvudet hela dagen, och fått känningar på bihålsinflamation, men jag vill INTE ha det... Missbrukare på nässpray och toapapper har blivit en ny passion. Vill bli frisk!!!




2 kommentarer :

Hem och Lycka sa...

Vilket vackert fat och snäll älskling du har!

Krya på dig,
kram Mia

Camilla sa...

Tack, visst har jag, Mia =)