11 september 2010

MAAAT och MYYYS


I kväll ska vi äta gott och kolla lite på tv har jag bestämt. Kan inte komma ihåg sist jag satte mig framför apparaten och bara glodde. Eftersom jag inte har varit så på med tv-tittande på en stund, så blir det nästan som ett projekt att göra det...hmmm... Får iof sig gjort annat, men det är faktiskt ganska så avslappnande att bara ta in något enkelt för en stund. Bara låta tankarna fara in i handlingen.

Skulle sitta fint med en komedi i kväll känner jag. Men det är inte lätt att hitta en sån. Det ska vara snabba repliker och vändningar man inte tror ska komma. Lite drama kan det också vara men en måste är som sagt att det ska vara humor på hög nivå.

Annars så är jag en "sucker" för äventyrsfilmer, som "Lord of the Rings", "HP", "Twilight-sagan",  ja ni förstår, filmer utan verkliga händelser. Bara ren fantasi! Någon som har en film att rekommendera? Vad som helst! Tycker om det mesta förutom skräck och läskiga saker =/...NOT FOR ME!!!


TWILIGHT






4 kommentarer :

Fröken Fräken sa...

Stardust! Lite fantasi/saga! Jag gillar ju äventyrsfilmer, typ Indiana Jones. Så jag skulle även rekommendera The league of extraordinary men!

Annars är det ju toppenbra deckar på tv ikväll, Mördare okänd. Den ska jag se!

Camilla sa...

Stardust har jag sätt, det är en bra film =)) Ja just det, Indiana Jones...dom gamla godingarna. Sista filmen va ju lite annorlunda hehe

I kväll fastnade jag framför "Hemma bäst", en film vi har sett förut, men den är ganska söt...samt lite rolig =)

Tack för tipset om "The League of..." "fräken" ;0)

Kram Camilla

Camilla sa...

Tack för kommentaren och vilken ba musiklista du har!

Skön kväll.
KRAM

Camilla sa...

Var så god namne =)

Snodde din idé. Hade några låtar förut..men det var inte som en spelare som vi har. Kul med nått nytt =))

Ha så bra du med!

Kram Camilla