1 september 2010

Halva veckan!

Verkar som om jag har hängt upp mig i dessa låånga veckor..men jag tycker det är lite segt på jobbet just nu. Kanske för att jag har fått inspiration från Johanna =) Jag är så glad för hennes skuld att Mammabloggalan 2011 är på gång, och att hon är en av dom som ska driva det. Mycket imponerande tycker jag. Det är så otroligt många saker som ska klaffa. Hoppas jag får turen att få följa med på resans gång. Spännande!

Själv så är jag sugen på att fixa något eget med, men det säger jag inget om än. Det kräver ganska mycket av en att få igång en verksamhet, men eftersom jag inte har så bråttom, så blir det kanske inte omöjligt.

Grabbsen har lagt sig..Christian somnade på 2 sekunder. Tänk att ha den egenskapen att kunna lägga sig ner på kudden och försvinna in i drömmarnas land nästan direkt. Inget ålande och vridande i lakanet. Skönt!


Ne jag tror faktiskt att jag med ska vila huvudet på kudden tidigt i dag. Jag längtar till att få sova.  God natt!









Inga kommentarer :