4 september 2010

God morgon



Solen skiner i dag. Så uppiggande! Skulle önska att det kunde hjälpa på min sat.. förkylning med. Kanske får ta en sväng ut för att få lite vitaminer från det gula klotet på himlen. Någon som har ett bra kureringstips? Tar emot alla goda råd just nu. 

Pojkarna fixa sin egen frukost i dag. Dom hade inte tid att vänta på sin arma moder. Det är faktiskt skönt att dom är så stora så dom kan ordna maten själv. "Mamma, ska jag laga te åt dig?", fråga min äldsta...åååå min gobit! Jag har sånn tur att ha er båda! 

Danne har fått lov att jobba i helgen...grrrr...dumma Forsmark! Typisk en sånn här sensommardag då vi hellre skulle kunna hitta på något tillsammans. Men ack ne! Han kommer hem på eftermiddagen, så kvällsmyset får vi iaf. 





Snart gulnar bladen...hösten är här!



Snällaste J. ville ha recept på en müsli jag åt förut, så här kommer den! Inte på svenska, men det gör väl inget..När jag gjorde denna bruka jag dubbla receptet 3 ggr, i en stor burk.










Ha en skön dag!



Inga kommentarer :