18 september 2010

Fotokurs Dag 1


Klart!

Nu gäller det att komma ihåg allt...som om jag fattade nått =/ Jag hänger med på vissa saker, men det är inte lätt att få hjärnan  med på noterna när bländaren, slutaren och ISO-talet ska användas. Men i morgon så hoppas jag att allt faller på plats. Det var ganska kul när vi satt där och hon berättade vad vi skulle göra och vi fick se skillnaderna...men sen kom jag hem!!! SHIT vilken röra i skallen. Jag har gett mig attan på att jag ska klara detta. Och i morgon...I REGNET...ska jag då förstå allt vi har gått igenom. Jag har redan förberett fotografen på att hon möjligen får se mig på nästa kurs med =/...

Hade iof sig inte pannbandet på..kanske får prova det i morgon.



  



Tror jag ska bege mig ut en sväng och prova på lite....



I kväll blir det lördagsmys med TACO och nått trevligt på tv´n. Jag är fortfarande öppen för filmförslag...GIMME GIMME =)))




Inga kommentarer :