11 september 2010

Favoritsaker


God morgon alla sköna!

Vakande i dag med världens huvudverk. En lördag morgon....snyft... Ne jag hade hoppats på en bättre start. Frukosten får gå i lite käk, en kopp te med honung och Ipren. Har haft mycket problem med huvudet på sista tiden. Hoppas det bara är för att jag varit så förkyld...men jag har en aning om att det kan vara lite stresshuvudverk och en gammal säng som har gjort sitt. Danne och jag har tittat ut en ny ram på Ikea som vi ska stoppa ner hans nya madrasser i som vi ska släpa hit om inte så länge =)

Sängstommen heter BRIMNES och har perfekta förvaringslådor under till våra kuddar och överkast. Vi tyckte den skulle passa så bra framför våran egentillverkade vita sänggavel. Vad tycks?






Apropå te, så såg jag nyss en ursnygg mugg på "Favoritsaker"! En stor mugg som tar hela 3.5 dl vatten samt det följer med en händig tesil som matchar. Den kommer i en plåtburk i samma design som man ev kan ha te i. Det vore nått på kalla vinterkvällar när frosten kryper runt huset!







Ha en mysig lördag!






Inga kommentarer :