20 september 2010

Cherry on top Award







Tack snällaste Camilla för att du vill ge mig denna award! 


"När man fått denna award så hör det till att man skall berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto, och skicka vidare till 5 andra bloggar!"




3 SAKER SOM LIGGER MIG VARMT OM HJÄRTAT

...är mina närmste, Alexander och Christian, mamma älskar er över allt annat! Jag hoppas att jag som mamma och käresta kan fylla era dagar som ni fyller mina!

...är just nu mina nya hobbyn. Jag har nyss lärt mig virka och gått på fotokurs. Det här har jag för mig själv..MIN hobby. Jag har inte haft det förut. Ibland behöver man något som är bara för dig.

...är mitt land...kan  aldrig komma ifrån att jag har min bakgrund och nationalitet i grannlandet Norge. Jag är nog en STOLT norska som alltid kommer känna mig som en...trots mina 10 år i Sverige =)


Så var det mitt favoritfoto, och det var inte alls ett svårt val. Det har varit och kommer nog alltid vara bilden jag tog på pojkarna när dom endast var 1 och 4 år gamla.






Jag ger med varmt hjärta denna Cherry on top Award  vidare till:








Era bloggar ger mig inspiration, skratt och glädje.





1 kommentar :

himmel och hav sa...

Tack så mycket!!!

Kraaaaam Veronica