9 september 2010

.......


 ...vad gör jag?

Just i skrivande stund känner jag att det saknas något i min vardag. Då tänker jag på arbetet. Jag skulle vilja göra något produktivt..laga något med mina händer som andra skulle värdsätta lika som jag. Det vore en dröm. Tror det kommer från mina föräldrar det att tycka om handarbeten. Min mamma har alltid sytt eller målat och pysslat med grejer. Pappa har varit den som ritat, spela instrument och underbar på att göra snickerier. När dom ger sig in på något, så blir det så bra! Jag kanske har något av det i mina gener?? Det kanske finns hopp om det...men sen var det att komma på vad! Jag skulle vilja göra saker i trä, samtidigt som jag kan tänka mig att virka eller göra saker i annat material...

Vet du vad vänner och bekanta skulle vilja ha i sina hem? Jag tror minsann jag ska fråga lite folk runt omkring mig =)


Medan jag klurar bygger jag på min stapel  med mormorsrutor...






Inga kommentarer :