31 augusti 2010

...tisdag med!

Det känns som om jag har kommit lite närmare helgen. Den kryper fram i snigelfart. Men den som väntar på något vetni, den får vänta lite till =( ..väntar...väntar..

Hösten har liksom inte riktigt blivit höst. Det ska ju vara gul-röda blad på träden och mera mossa i gräsmattan..samt hundra-förti-arton äpplen och plommon på marken som har blivit nertrampad...och du vet så där mosiga så det inte går att få upp... Vad har hänt??? Iof sig så har jag ju plockat ner det meste av plommonen och serverat dom på jobbet i en stooor skål. (succé =D ) Sen så har inte äpplen mognat ordentligt än..men hösten är lika förbannat här för tidigt! (Enligt mig..)


Har bytt logga i dag. Vet inte hur jag vill ha den..skulle vilja vara hemma under dagen så jag kan fota lite kort. Meeeeen jobbet skriker efter en...camilla camilla camilla ... Ne jag skulle hellre vilja ligga och slöa på detta viset...





Men det finns nog inte en sportmössa att jag får göra det!


Har fortsatt med virkningen i dag oxå. Måste säga att det är ganska så kul. Sen att det blir nått efter rutorna är klara. (Lägger ut lite kort sen om ni vill) Jag måste in till stan en dag med för att fixa mera garn. Jisses vad det går åt! Jäv.. om den inte värmer mig sen på sena ruggiga kvällar. =0P

Ne nu får kudden attackeras av den nya mormorsrutorexperten! hehe




Inga kommentarer :