27 augusti 2010

PLÄD??



 


Nu så går det bara åt ett håll. Jag kan inte låta bli. Efter jobbet i dag åkte jag till stan och köpte in några nysten. Det är tänkt att det ska bli ett pläd i mormorsrutor. Efter att go´a J fick mig på tankarna om detta, så har jag knappt kunnat lägga ner virkpinnen. Det är faktiskt kul! 



Kommer ihåg när jag var liten, då var det en i familjen som hade en sådan filt/pläd, och jag tyckte att den var så ful =/ Men  nu har jag alltså ändrat mina åsikter totalt. Har varit inne på Drops hemsida och kollat in olika mönster, och det finns ett hav av saker som man vill göra. Det var kanske att ta i, men mycket snyggt är det där iaf.

Så nu blir det virka virka virka för lilla jag =)


1 kommentar :

Anonym sa...

Hei jenta mi.
Du er så , flink dette pleddet kommer til å bli kjempefint og så fine farger..Jeg må snart begynne med en kjole som jeg har lovet til et spill som de holder i Losjen til Arve,men jeg har jo tid nå som jeg skal være hjemme en stund med operert kne..HHee Klem mamma.