25 augusti 2010

NYA TAG!

Nu så kanske det finns lite extra energi till lite bloggande. Har hänt lite sen i sommar. Haft en semester på fyra veckor och fortsatt lite med sängarna till kottarna, jobbat och varit med vänner.

I dagarna har jag haft den turen att jobba med goda Johanna, och det är mycket trevligt. Vi satt och drömde oss bort lite...roligt va det. Hon kom på en bra idé som jag var villig att prova på. VIRKA =) Det är nått jag inte har gjort sen jag gick i skolan. Det jag skulle kunna tänka mig göra är små pläd i mormorsrutor. Kanske inte så svårt....men jag satt å svor i två kvällar innan jag i dag kom på hur jag skulle göra =D WOOOHOOO Så nu har jag faktiskt virkat min första ruta! Det kändes riktig kul. Den ser hyfsat ut med. Så nu tänkte jag försöka med olika garn och fixa hem många nysten i olika färger. Räknar med kramp i tummen dom första dagarna, men lite får jag väl lida för att komma in i det.





Inga kommentarer :