30 augusti 2010

Måndagen gjort..

Ja nu är den hatade måndagen över för mig. Sååå skönt. Vet inte om någon dag som är mindre bra än den =/  ..är bara tisdag-onsdag-torsdag kvar till det är fredaggsmyyys!!!! Det är en dag jag gillar stort! Sen bara tanken på att man har hela helgen på sig att bara njuta av att vara ledig är underbar.

Sitter nu framför en brasa i sovrummet...lite ruggigt tycker min D...och jag kan väl inte mer än hålla med. Det blev liksom höst så fort. Eller blev det det? Har jag missat den "mjuka" övergången...eller var den verkligen över så fort?? Tycker sommaren har varit ovanligt kort..eller har jag haft så fullt upp att jag har missat den?? hmmm...


Ja ja..sommaren känns ändå som om det är slut till min stora fasa. Jag verkligen ÄLSKAR sommaren! *suck*

Har pratat med några kollegor i dag. Vi pratade om att vi ville på SPA! Det är nått jag aldrig har varit på..jo en gång, på turkisk bad i Turkiet, men inte bara för att åka och få behandlingar och rensa kroppen för slaggprodukter mm.. Det skulle vara en super grej att starta upp ett hälsosammare liv =0P  En kickstart är väl inte fel ?! Man ska kanske fylla den kalla hösten och vintern med roliga saker och spännande resemål..? 

Har du förslag på nått?




( Hotellet på den spa-anläggningen vi ville till! )



Inga kommentarer :