7 juli 2010

Inför resan





Semestern strålar med härligt väder...man kan inte annat än att bli glad! Dessa dagar går vi och packar väskorna inför resan västerut..över gränsen till det underbara landet Norge! Blev överens med min brorsa i går om att vi skulle försöka få alla kusiner med män, kärringar och barn till min mamma på lördag för att grilla och bada...hehe undrar om man själv kommer få plats. Om alla kommer, skulle vi bli drygt 40 pers. Ska bli kul att få se dom igen.

Dagen i dag bli att fixa nya resväskor och lämna av sista barnet till sin farmor. Sen är det bara att packa in i bilen. Ser verkligen fram emot att få gosa med mina kottar igen. Även om drygt 1½ veka inte är så länge, så märks det allt när man inte får dessa goda mysstunder varje dag. Längtar jag?...lite då =0P

Ni får alla ha en super dag med era, så hörs vi!



Kram Camilla

2 kommentarer :

Min plats i solen sa...

Trevlig resa! :)

Kram Lotta

Camilla sa...

Tack Lotta!

Ha en fin sommar du med =)

Kram Camilla