29 juli 2010

Semestern snart slut...

Dåligt samvete..?...mmmja lite kan man säga. Inte för att jag MÅSTE skriva nått, men för att jag inte har fullföljt var jag har skrivit att jag skulle göra =/ ..uppdatera under resan/semestern.

Det har varit en del på gång under ledigheten. Samtidigt som det har varit ganska så okej att ha data-ledigt. Även om jag "bara" ska skriva in ett litet inlägg, så tar det ändå lite tid. Vi har spenderat mycket av tiden tillsammans, både med och utan barnen. Mysigt ..ja, men oxå lite intensivt ibland. Fast jag antar att det är så det blir med 6 stycken i samma hushåll.

Denna veckan är det "bara" D och jag som är hemma. Vi har startat upp sängprojektet igen. Det har legat på is nu några veckor. Samt att vi har hunnit med en sväng på bio. Hehehe det händer ju inte så ofta...typ varje skottår! =0P Vi kolla in sista filmen i The Twilight Sagan..Eclipse. En serie filmer som man vill se fortsättningen på. Du vet, när man ser första, och den slutar så att du helst skulle vilja att nästa film kom direkt efter, så du slipper vänta...Som jag när jag nu såg slutet på bio och sa...NEEEEJ inte nu!!! Men å andra sidan så har jag nått att se fram emot till NOVEMBER nästa år!!! GAAAAAA...

Ne nu får jag väl inspektera D målararbete. Tidigare i dag gav jag honom FÖRBUD mot att måla vidare, men efter en del övertygande om att han skulle vara mera skärpt och noga, så fick han fortsätta...


Ha en fortsatt bra dag...i regnet =)
Blommorna växer och gräset blir grönt......och gräsklipparen åker fram igen =/


Kram Camilla

Inga kommentarer :