5 juli 2010

Fina dagar i värmen

Semestern har varit bra så långt. Saknar kottarna lite dock. Fast jag fick en liten bonus på min morgonpromenad i morse med A., jag såg min son =D Jag fick massor med pussar och kramar...vi hade världens kramkalas mitt i gatan! Känns så gott att få kramas med honom i famnen. Min egna Christian. Nu är det faktiskt bara 3 dagar kvar tills jag "snor" Alexander och Christian tillbaka...lite tidigare än planerat, men eftersom dom då redan är halvvägs till vårat resemål vi ska till den dagen, så hämtar vi upp dom där dom är =)


Som sagt så har jag börjat morgonpromenera lite..varje dag har jag varit ute och gått sen semesterns start. Har känts bra. Lite...en del verk har jag i smalbenen (får inflammation direkt =(...), men det är för att jag är för stram i senorna säger min naprapat..."du måste stretcha" säger han...jag har börjat med det oxå, men det gör såååå ont. Fast lite pin får jag nog tåla om det ska bli nå bra i slutändan. Ska gå en del med min väninna A. under kommande veckor hade jag tänkt. Hon har försökt ta med mig ut flera gånger, men jag har inte lyckats få nått flyt på det eftersom jag har barnen varannan vecka. Men nu som Danne komme att bo här så får jag ju möjligheten att vandra runt i Skutskärs fina gator....med A. 

Hur är det med dig? Motionerar du något? Går det bra? Tips för att hålla andan uppe?


Snart åker vi hit och tar en glass med kottarna...Danne kanske vill ha 
en öl i solen =) Saknar stället lite....staden där jag föddes, Tönsberg.


Ha en fortsatt bra vecka i solen!


Kram Camilla


2 kommentarer :

Anonym sa...

Tønsberg savner deg også, Camilla! :) Slå et signal når du er i området, da vel?
Klem fra Beate M.
PS. Super blogg! :)

Camilla sa...

Hej Beate!

Det var lenge siden =)
Jeg har ikke blitt enig med meg selv hvordan bloggen skal se ut enda, men takk i alle fall.

Klem Camilla