6 juni 2010

Söndag



I går måla jag klart golvet. Tror det blev gaaanska så bra.



Den vita färgen är blank..det syns inte så bra på bilden. Men jag är riktigt nöjd med att vi målade vitt. 3 gånger fick jag måla innan det blev bra. Golvet var lackat men ytan sliten. Jag slipade lite för att färgen skulle sitta och tvätta med målartvätt innan jag strök på färgen. Hur enkelt som helst...lite slit med slipningen, med det gick.

Dagen i dag har varit fylld med barn i trädgården och plantering av lite blommor. En glass fick plats i magen med! Allt kunde njutas på Dannes nyklippta gräsmatta..min egen "trädgärds-klippar-gräsmatta-mästare"!



En liten sångstjärna i uterummet...hon sjöng för alla grannarna tror jag hehe.. Kul när barnen "släpper loss".

Ha en fin vecka allihopa!

Kram Camilla

1 kommentar :

Fröken M sa...

super snyggt !! nu blev jag ju inte mindre sugen på de där tapeterna precis ;) Kram