15 juni 2010

Konstig måndag..



I går var det en konstig måndag.

  • Vaknade för sent
  • Åkte till jobbet
  • Kom inte in..där stog POLISEN!
  • "GreenPeace" hade invaderat min arbetsplats..
  • Åke istället till Forsmarks bruk och fick lunch
  • Fick sedan åka HEM!!! =0P ..kl 10.30..
  • Svängde förbi Östhammar och titta/prova bilar
  • Åkte till Gävle
  • Titta på fin bil där (vi måste ha större bil med flera platser)
  • Sen blev det Ikea..gjore av med några lappar..
  • Åt igen
  • Hem för att lista färdigt i rummet..Blev så där, men dom är uppe =oP
  • LÄGGDAX! men.......

INTE-INTE-INTE!!!
Nu börjar kampen:


DANNE

VS

LÄBBIGA HÅRIGA 8BENTA SPINDELN



Det finns inget äckligare än att få koll på en spindeljäv..när man ska lägga sig. Samt att man precis nästan har nuddat den på väg till min sida av sängen. GAAAAAAA....

  • Vi satt en stund och planerade i detalj vad vi ville göra med den
  • Inte för att vi ville, för vi är ju djurvänner......
  • Meeeeeen en hårig sak med 8 ben får GÄRNA vara någon annan stans när jag ska vila upp mig för en mycket stor insats på jobbet...
  • Skratt...hysterisk...studsande i sängen...klappande med händerna...så bestämde jag att Danne skulle få "äran" att avliva mostret!
  • Han armerade sig med handskar
  • Studerade och planerade attacken
  • Sen hoppade han nästan på den..utan att riva ner nätet..höll i den krampaktigt med ivriga hyl..
  • Såg nästan ut som om han inte torde slippa ifall han monstret skulla springa mot han.
  • Danne slipper, monstret faller ner mot marken, jag skriker som jag aldrig gjort förut, Danne skriker som han aldrig gjort förut...den är livlös!
VICTORY




BYE BYE !
(usch..man kan t.o.m. se hår på benen)


Hoppas ni kan sova i kväll...jag ska gå över mitt sovrum innan jag  överhuvud taget ska kliv i sängen!


Kram Camilla



2 kommentarer :

Gro sa...

Stakkars jenta mi edderkopp da!! I morgen tidlig reiser vi til synden ( Spania ) sammen med Liv & Rune + flere gleder megtil denne turen. Det skal bli moro i hvertfall med FERIE... ;) :)))..
Synd det at du ikke kom deg inn på jobben da det var nok kjedelig tenker jeg .. Heeeehahaaa .. Vil ikke være on.line på nett men på mobilen så jeg sender en mms så du ser at vi har det bra.. Hils Danne og alle ungene..Klem mamma..

Camilla sa...

Snyft...jaaaaaaaa!
Dere må ha en super reise da! Hils så mye fra oss =) Jeg har fri neste uke, og så uke 27-30. Det skal bli deilig.
Jobben klarte seg uten meg...rart...hehe

Klem Camilla