4 juni 2010

Jag målar och målar med tjockt och med tunt...

Japp nu har vi börjat fixa till det andra barnrummet på övervåningen. Därför har jag inte varit så aktiv på bloggen. 

  • Nya väggar 
  • Taket målat
  • Tapeterna uppe
  • Golvet har i dag fått färg! (inget kort..kommer när det är klart)

Det känns allt roligare nu som vi ser att flytten närmar sig. Hoppas att det är genomfört innan skolan börjar igen. Nu som vi har tid, så kan vi ju flytta lite "obetydliga" saker hit, så det inte blir så mycket när stora flyttlasset ska iväg. Alltid lite spännande om man får plats med alla dessa grejer vi har tillsammans = / Meeen det löser vi...nått in nått ut!...så får det bli. 


Några kort fram till golvmålningen..den bilden kommer sen. Vi hittade några "nyheter" på murstocken ... kolla in årtalet!



Slängde med en blid på Danne i partikelfilter, så ni inte skulle tro att bara jag jobbar =0P "Lite avslöjande med kaffekoppen Danne ;0)"


En liten klurig fråga....vems rum blir det tror ni?


Njut av solen i helgen hörrni!


Kram Camilla


2 kommentarer :

Min plats i solen sa...

Wow, vad duktiga ni är och vad läckert det blir! :) JAG skulle vilja ha ett sådant rum. :)

Sköt om dig!
Kram Lotta

Camilla sa...

Hej lotta!

Tack för det =) Skulle själv vilja bo där hehe

Ha en trevlig vecka!
Kram Camilla