9 juni 2010

Avslutnings"fest"



I dag är det jobb. Samt en mycket trevlig avslutning på dagen senare. Vi ska ha träff med Alexanders klass i dag. Spela brännboll och äta smaskig grillad mat. Nu är det sista veckan i klass 2 för Alexander och sista veckan för Christian på dagis (med mig). Gu´ vad tiden rasar iväg i ilfart. Hinner inte ens klaga över kylan innan det är sommar och barnen har blivit ett år äldre!...dock inte jag....  Jag älskar sommaren och skulle önska att den ville stanna hur länge som helst. Men man får njuta så länge det går, för mitt önske kommer nog inte i uppfyllelse i år heller... Men jag har något att se fram emot. En veckas ledigt innan semestern har jag ordnat med mina gossar. Vecka 25 blir det sola bada och göra det man har lust med. Sen den "riktiga" semestern v 27-30. Det ska bli såååå gött!

Jag hoppas nu njuter av solen medan en annan får sitta bak betongväggar =(...inte ens fönster har vi här..) SUCK!

Kram Camilla

4 kommentarer :

himmel och hav sa...

Härligt med semester för dig snart! Och ja, jag njuter av solen!
Tycker faktiskt synd om dig som får sitta innanför betongväggar, Peter har det ju likadant, hi hi!
Ha det bra ikväll!
Kram Veronica

Hem och Lycka sa...

Visst är det härligt med sommar! Tack för rar grattishälsning hos mig!

kram Mia

Camilla sa...

Bara trevligt Mia!

Kram Camilla

Camilla sa...

Visst är det synd om mig =0P

Vart jobbar Peter då?...stackare...

Kram Camilla