22 maj 2010



Var ute och tog lite kort på vad som växer i min trädgård i dag, grannarna tror nog jag har blivit lite galen...men skit i det =P Jag kan säga att min gräsmatta, om jag får kalla den det, är nu mera lika gul som solen! Nästan iaf... Men jag tänkte om, istället för att få dåligt samvete över att jag inte tar ut gräsklipparen på en promenad, (jag vill hellre njuta av solen) så nu mera har jag en jättefin äng runt om mitt hus och min garage. Inte alla som har det!



Dagen har varit fylld med saker att göra...inte många, men det har tagit sin tid. Min goda väninna A. ringde mig i dag, och vi gick på en promenad i rask takt. Det var skönt. Många gånger drog jag in några extra långa andetag, bara för att känna dom otroligt härliga dofterna som försommarn bjuder på. Doften av nyutslagna blommor, nyklippt gräs och varma vindar. Man kan inte annat än att njuta en sådan vacker dag. 

Innan den uppfriskande promenaden hade jag hunnit med att dammsuga bilen, det var mycket väl behövd  =) Jag tyckte inte att det fanns någon anledning att jag inte skulle pyssla om min lilla pärla ennu lite till i dag, så jag tvätta den med. Och gissa om den  nu står och blänker fint i mitt garage. Inga smutsiga fläckar, ingen "likbil" mera...alla fläckar och döda insekter är puts borta!

Ha nu en mysig kväll!...nu fortsätter filmen..= )
Kram Camilla


 


Inga kommentarer :