14 maj 2010

Tønsberg

...Norges äldsta stad! (Bilderna på min nya header) Staden där sommargäster, båtlivet, havsbadandet och skärgårdslivet är på topp. Det är denna stad jag kommer ifrån. Och jag får nog medge att jag saknar den ibland. Tror vi kommer åka till Norge i sommar med barnen. Vi saknar ju våra släktingar och vänner. 

Dagen har än så länge varit lugn och fin. Pojkarna och jag har ätit frukost, fikat och snart är det dags för lunch....men VAD??!!! = 0

Min stora dröm är att bygga ett nytt hus med ett rejält kök, stort nog för flera som vill laga och hjälpa till. Då tror jag oxå att det skulle bli mer lockande att hitta på nya saker och slippa trängas. Jo ett nytt hus får det bli! hehehe billigt? nee...men en efterlängtad rymlighet och trevligare stunder tillsammans utan all renovering som tar så mycket av den dyrbara tiden vi vill ha till annat.

Nå ja, det kommer nog, men till dess får vi ta till vara på det vi har och göra det bästa ut av det...

Ha en trevlig fortsättning på fredagen = )


Kram Camilla


Inga kommentarer :