20 maj 2010

Jag fick han!


JAG HAR VÄRLDENS GULLIGASTE MANN!!! 


Så där ja..nu kan ni sluta leta, för jag
har redan snott han...rääätt 
under nosen på er..hehee!


Denna vackra blomma stod på köksbordet när 
jag kom hem från jobbet i dag = D




                                            På kortet står det:      PUSS & KRAM
                                                                             DU ÄR GO

                                                                  PS VÄLKOMMEN HEM ÄLSKLING!



Kram Camilla

2 kommentarer :

Gro sa...

Hei jenta mi.
Så heldig du er som har en sånn mann, vel jeg har en sånn jeg også men han er ikke hjemme akkurat nå.. ;) Han kommer hjem den 5 juni og da har han vært borte i over en mnd. Men jeg har det fint alene ( kan gjøre som jeg vil da vet du.. HIIIhhaa Men hvordan går det med vekta?? Virker dieten.?? Håper det for det er om å gøre at forbrenninga kommer igang , men ikke at den er for stor.. Legen min var fornøyd meg og mine verdier for kroppen.. De er nesten bedre enn de var. ;) Du er ihvertfall flink, men det er om å gjøre å holde seg der da. ;) :))) Klem mamma ps.. hils ungene fra meg da...

Camilla sa...

Hei mamma!
Ikke sant! =) Det blir nok godt å få hjem den gamle gubben tenker jeg ;0)
Jo da det går bra med vekta..har stått stille noen dager, men jeg tror det er for att jeg er tom etter detox´en. Så jeg har begynt å ete kjött igen. Så vi får se hvordan kroppen reagerer framover. Det går sikkert bra, men så fort jeg får tid, så tror jeg att jeg skal begynne å gå litt igen. Kroppen har ikke hatt energi nok for det under detox´en. Var ganske så svimmel til tider. Men nå ser det ut som det stabiliserer seg.

Du er så flink du også! Stå på mamma, så skal vi klare detta begge to = D

Klem
..det skal jeg...