21 maj 2010

GOD MORGON

Hej alla morgontrötta och pigga för den delen...

Jag för min del har varit vaken sen kl 04 i dag...det var min tur att baka till folket på jobbet i dag. Vi har "fredagstårta". Och i dag är det min tur. Jag har gjort kakan som bakades till Vårmarknaden till Alexanders skola. Den fick ju en sånn bra respons. =)Det har blivit lite av en tävling nu mera...vilken har det bästa bakverket...vi tjejer kommer med våra smaskiga hembakta undervärkt medan endast EN kille har bakat själv. (Supergott var det!) Resterande KÖPER sin kaka =/ Något att dissa tycker jag..flera killar vid bakbunken tycker jag!!!




För den som undrar så har jag inte lagt av med min "diet"...jag ska INTE smaka på tårtan i dag, för då tror jag det kommer skita sig med hela upplägget = / Känner ju mig själv = P

Ni får all ha en fin dag...även om solen brister med sin närvaro just nu =(


Kram Camilla

Inga kommentarer :