15 maj 2010

GI-detox


Nja...*stön*...jag är mindre yr, mindre törstig, men INTE mindre sugen på en god köttbit. Marinerad, mört, saftigt kött direkt från grillen....*dreggel*... 

Men faktiskt så smaka middagen i kväll helt okej. Skulle till och med kunna använda det som tillbehör till kyckling eller fläskkött vid senare tillfällen. Så betyget för "Alger med tamarigrönsaker"...utan alger..blir GOTT! UNBELIVABLE!!! = P 



Känsliga personer bör ej läsa nästa avsnitt...

Kommer nu direkt från dumpningsplatsen...inte något lockande tema att prata om...men jag kan säga att det nog fungerar att "DETOX"a kroppen. Avfallstsofferna kommer ut i form av geggiga luftbomber...hahaha..kunde inte annat än att flirna när jag satt på toaletten samtidigt som jag hoppades att ingen skulle hörde mina skott i det ekande porslinet. Vilken grej!!! Som tur är så är inte odören av den värsta sorten...använder ju knappt kryddor...därav den smaklösa maten, "luktfria" dumpningen...men bra för den efterträdande besökaren.


Ha en fortsatt trevlig kväll...om du kan..=/


Kram Camilla

Inga kommentarer :