15 maj 2010

GI-detox


WOOHOO det var bara en vecka med DETOX = )  Som jag skrev  innan, så kommer jag ha jobbigt med att fullfölja denna vecka om det inte smakar bra. Jag kan säga att jag INTE kommer göra denna vecka igen. Ingen favoritvecka precis.  Gårdagens "Indisk Curry" kunde ha varit god om salt kunnat tillsättas och ris. Det var ganska tam smak förutom lite curryn och spiskummin. Betyget blev Mindre gott  ...jobbiga dagar...



Känner mig lite yr nu på kvällen, men det går väl över när kroppen vänjer sig vid kosten...kan man hoppas...

Dag 2


Frukost: 1 dl sojayoghurt
         2 dl blandat färsk frukt
         Toppad med nötter
Betyg: Äckligt - Mindre gott - Okej - Gott - Mums

Mellanmål: 100 g frukt (Äpple i dag)
Betyg: Äckligt - Mindre gott - Okej - Gott - Mums
Lunch:   Kall tomatsoppa


Betyg: Äckligt - Mindre gott - Okej - Gott - Mums
Mellanmål: 100 g blandade nötter
Betyg: Äckligt - Mindre gott - Okej - Gott - Mums
Middag: Ska bli Alger med tamarigrönsaker ...untan alger..hehe hittade inte några på dom affären jag var förbi. Synd, för det skulle vara spännande att smaka. Så jag återkommer om smaksupplevelsen. Som sagt så ser det ut på bilderna att det ska vara gott, men hittills har det liksom inte retat upp mina smakslökar.



Hoppas ni inte har lika tråkig mat på menyn en lördag som jag = P Tur jag har mina gobitar här som tröst!


Viktnedgång sedan start: 1 kg
 
Kram Camilla
 
 
 

Inga kommentarer :