8 maj 2010

FUNDERSAM

Hej alla vackra människor!

Jag har inte varit så bra på att skriva, men det har sina orsaker..det är mycket som pågår nu, även för en tjej som mig..*ler* Men jag lovar att det kommer något nyttigt snart, eller iaf en uppdatering om familjen, huset och annat smått & gott. 

Sitter ibland och tänker på er andra bloggare som jag följer...ni skriver ofta om vad ni gör, men sen undrar man också på hur ni är i verkligheten. Är ni glada, sprudlande och tillfreds med livet, eller har ni lika många funderingar och händelser som det är i mitt liv just nu..? Har ni alla ett underbart liv som det ser ut på bloggen eller är det bara en liten liten del av det livet ni lever. Man skriver så klart inte allt man känner och allt som försiggår hela tiden, men det gör en annan ganska så nyfiken på om vardagen är så problemfri och harmonisk.

Undrar hur det skulle vara om ett gäng bloggare skulle träffas på något fik och prata om vardagens händelser...eller om det ska få bli så att vi får fantisera och undra hur dessa personer är? Vill man veta..?

Har ni undrat över dessa tankar någon gång? Eller är det bara jag som blir nyfiken på författarna bakom dessa underbara bloggar?





4 kommentarer :

Kärleksallen sa...

Hej finaste Camilla!
Tack för dina fina kommentarer! Jag saknar dig! Det är klart att vi alla mår sämre då och då men jag väljer att inte skriva om det så mycket då jag anser det privat och att det kanske inte är så roligt att läsa om. När jag har mina dåliga dagar låter jag bli att skriva. Men all heder åt dom som vill dela med sig av det också såklart!
Många kramar // Johanna

Camilla sa...

Hej Johanna vännen!

Ja det är klart..Man vill ju inte dela med sig av allt = ) Men jag skulle tycka det vore intressant att få träffa dessa fina tjejer med dessa underbara bloggar.

Saknar dig med tjejen. Vore kul om vi kunde ta en fika eller varför inte loppisrunda någon gång = D

Kramizar Camilla

VITA NYANSER sa...

Hej Camilla!

Det är klart att vi alla går med våra skavanker = ). Jag har ju min utbrändhet som jag har tampats med, en tuff tid. Jag har delat med mig en liten del av det på bloggen. Sen är det ju så att bloggen hjälper mig att må bra och jag tycker att det är jättekul att blogga, så då märks det ju inte om man har en dålig dag.

Stor kram till dig!
L-L

Camilla sa...

Hej godaste L-L!
Det är gott att höra att man inte är ensam om alla dessa jä... bekymmer ;0) Vi har ju alla våra skavanker mer eller mindre.

Visst är det skönt att skriva av sig ibland. Har ju själv gjort det, men inte alla kan förstå det. Många är så "rädd" för vad andra ska tycka och tänka, och det är synd.

Många förstår inte hur man kan skriva så intima saker om sig själv på nätet så alla kan se, men det händer ju faktiskt ibland att vi kan hjälpa någon annan genom att berätta våran historia.

Önskar dig många goda dagar L-L = )

Kram Camilla