13 maj 2010



Det var ledigt i dag. Och i morgon med! Tänk att det kan göra så mycket med lite ledighet. En minisemester. Jag funderade ända till en halvtimme innan jag slutade i går om jag skulle vara ledig eller inte, men barnen och fritiden drog så mycket. Så här sitter jag då efter en dag med röj, städ, tvätt och den stor portion mys!

Pojkarna och jag avslutade kvällen med gos och "Jönssonligan på kollo". Nu återstår det för mig att titta mig omkring..för att se vad bra det blir efter en ihärdig städdag. Tror jag ska vara nöjd med dagens insats. = )

Vi får se vad morgondagen kommer bjuda på, men jag tvivlar på att det kommer vara att njuta av solen. Den verkar utebli med sina värmande strålar ända fram tills på lördag =(

Ha en fin fin helg!
 



P.S. Kakorna var tydligen lyckade..fick mycket positiv respons = ) Visste ju inte hur den skulle bli eftersom det var första gången! Gladast blev nog jag att det var ätligt! D.S.

Inga kommentarer :