14 maj 2010

BLÄÄÄH!!!

Jag har ridderligt påbörjat en detox som ska pågå i 3 veckor. Så känner jag efter dag ett. Jag kommer ta en vecka i taget..men om maten smakar lika illa varje lunch och middag, så vill jag få stora bekymmer med att genomföra detta. Det såg ganska så gott ut på bilden i tidningen, men ack ne...inte alls =(  Men jag ger inte upp, jag ska ge det en vecka iaf. Kanske inte den bästa dagen att börja..en fredag = (..men det kommer alltid att vara dagar då man helst vill äta den smarriga kakan, det sura godiset som får det att kittlas i käken och vattnet rinna... = P Hoppas att jag kan klara av detta nu, skulle sitta fint att få en start på viktnedgången ren inuti! 


Dag 1 

Frukost: 1 dl sojayoghurt
         2 dl blandat färsk frukt eller bär
         Toppad med nötter

Detta njutas med en mängd vatten. I morgon blir det grön te till.

Betyg: Äckligt - Mindre gott - Okej - Gott - Mums


Mellanmål: 100 g nötter
           Vatten




Lunch: "Rödbetssallad med grillad halloumi"

Betyg: Äckligt - Mindre gott - Okej - Gott - Mums

Gjorde en matlåda av denna rätt...den matlådan ligger nu i komposten =/ Låter som om maten var äcklig, men rödbetorna var okej. Fast ugnsbakade är nog min favorit.

Mellanmål: 100 g nötter
           Vatten...sugen på te faktiskt, tror jag får åka handla det ögona bums!

Middag: Indisk Curry

Betyg återstår å se i kväll...


Jag önskar mig själv LYCKA TILL!!! = )



Kram Camilla




 

Inga kommentarer :