17 maj 2010

17.MAI

I dag är det nationellt firande i  hemlandet. Tråkigt nog så har dom flesta molnigt eller regn. Stackarna kunde ju fått det vädret vi hade i dag...blå himmel och 19 grader i skuggan =) Men jag tror inte att dom låter firandet gå av med hängläpp och sura miner. Nej i dag är det riktigt folkfest på hög nivå! Synd vi inte kunde vara där med grabbarna. Tror vi måste planera in det i kalendern nästa år. 

_____________________________________________________________________________

GI-DETOX


Dag 4

Frukost: repris från i går..

Mellanmål: 100 g nötter

Lunch: grekisk sallad

Mellanmål: kiwi och några nötter

Middag: mangosallad med cashewnötter (riktigt god, frisk smak!)

Betyg: Äckligt - Mindre gott - Okej - Gott - Mums

Viktnedgång sedan start: 2,9 kg


Kram Camilla 

 

4 kommentarer :

himmel och hav sa...

Men hallå??? Vad duktig du är!!!
Har allt varit lite nyfiken på GI jag med...
Bra att få lite inspiration från dig!


Kram Veronica

Camilla sa...

Tack snälla Veronica!

Det var inte svårt att gå ner, med svårt att käka vissa rätter = /

Men om 2 dagar är det dax för "vanlig" GI-mat. Och det ska bli skönt. Har ätit så förut, och gick ner 8 kilo på 1½mnd = )

Prova på, det är inte svårt! Men du kanske ska var försiktig med det nu...för du ammar väl eller hur..? Hör dig för isf.

Kram Camilla

Min plats i solen sa...

Oj, det låter tufft med detox. Lycka till de sista dagarna! :) Jag kan tänka mig att det är skönt att snart se mållinjen?

Sköt om dig!
Kram Lotta

Camilla sa...

Hej Lotta!
Jo det har varit lite kämpigt, men gott bra ändå = ) Jag hade bestämt mig innan att jag SKULLE genomföra detta. Men nu har jag stått still i 2 dagar, så det är nog dax att ändra på kosten igen. Funderar på om jag ska avsluta efter i dag. Kroppen behöver nog lite annat igen, för jag känner bokstavligen att jag är tom i kroppen. Skönt är det att få en "ny" start iaf = )

Kram Camilla