13 april 2010

vardagen

..den går såå fort. Skulle önska att den kunde bromsa lite ibland. Skulle vilja ha mera tid över till pojkarna. Mina gossar är så ljuvliga nu om dagarna så det är en fröjd. Vill bara gosa och krama dom. Som tur är så vill dom med = ) Något som värmer massor är när dom spontant säger.."mamma, jag älskar dig!" Då smälter jag totalt! Inget är mera trovärdigt än barns spontana uttryck.



Till helgen skulle jag vilja ta med dom på något roligt...fast jag vet inte vad... Några kloka huvuden där ute?...tips...


4 kommentarer :

Danne sa...

Bra idé älskling =) ....nått kul hittar vi på (efter cykelservicen förstås) .... Tips !

Gro sa...

Kanskje dere kan gå på Jernvegsmuseet.Det er jo moro, eller?? Se på båten tror den hete Gerda nei kanskje ikke ,men vi har vært dr før sammen med dere...Sjekk saken da vel.. Klem mamma

Camilla sa...

Mamma: Takk for tipset! Skal fundere på det. Båten heter Gerda = )

D: Japp det blir bra vännen...efter servicen så klart! =0P

VITA NYANSER sa...

Så härligt skrivet! visst är det härligt med spontan värme!

Du hade lite funderingar om min header. Jag gör den i photoshop. Jag går in under photomerge och sätter ihop några bilder, sätter till text och sen har jag fyllt i med vit bakgrund. Lite trixande, men kul sådant!

Mina kuddar är svarta örngott köpta på Åhléns. Jag har använt mina shabloner och svampat med bokstäverna med "sminksvampar" och vit textilfärg, därefter strök jag dem i 5 minuter, då ska färgen fastna och vara tvättbart. Det är inte svårt, så testa. För några år sedan gjorde jag stjärnor på kuddar, då tejpade jag linjen med maskeringstejp, också ett tips.

Lycka till!
Kram L-L