27 april 2010

Vad har jag gjort?




Av vilken orsak har lilla jag förtjänat att bli krasslig? Har inte jag delat med mig goda tankar till mina vänner...varit stödjande när andra har behövd det...tagit han om småtrollen när vårens först vurpa var avklarad...eller delat med mig leenden även när huvudet känns som en bomb som vill explodera... SUCK! Jag vill inte vara hemma och må bläää..bättre att va hemma och må toppen! Nåja, jag får iaf sällis av min yngsta son. Han är så duktig på att ta hand om sin mamma när hon är svaaaag ;0) Det är A med, men han måste ju va i skolan.

Undrar om inte C och jag ska köpa in lite god "lördagsfrukost" i morgon bitti, sen sätta oss i sängen och titta på tv. Eller kanske spela något fam.spel om huvudet vill lyda.



Undrar om jag inte ska vara kompis med denna 
karln i morgon...vi har redan träffats i kväll. 
A var så snäll och servera han med ett glas 
vatten till mig. Han tyckte så synd om sin 
lilla mamma = )


Någon som har bra förslag på tidsfördriv i sjukstugan?





4 kommentarer :

himmel och hav sa...

Läsa, kolla på nån rolig film, läsa en massa bloggar kanske är bra tidsfördriv...
Fast mår man inge bra så är allt pisstråkigt...

Krya på dig, gumman!!!

Kraaaaam Veronica

Camilla sa...

Tack för tipsen Veronica. Jag känner mig nästan bättre redan...bara man får lite sympati i dessa förkylningsdagar..

Kramizar Camilla = )

Hem och Lycka sa...

Tack snälla för awarden, den värmer! Jag har slutat lämna dem vidare (tidsbrist) men jag blir jätteglad!

Hoppas du kryar på dig, trist att vara sjuk!

kram Mia

Camilla sa...

Det går bra...du är värd det iaf = )

Kram Camilla