25 april 2010

JAG HAR FÅTT EN AWARD!

Tack snälla Veronica för denna fina award. Det är bloggerskan bakom HIMMEL OCH HAV som har gett mig den. Tänk att en liten bild med en varm tanke kan ge så mycket för en annan. Så trevlig avslut på en fin helg!










Så här gör man när det kommer en så fin award. Du kopierar den och visar att du har fått den, sedan länkar du till den som har skickat awarden till dig. När du har gjort det, skickar du den vidare till 7 andra bloggare som du tycker förtjänar en och länkar även till dom!





Jag ger den vidare till dessa underbara bloggerskor:





och så klart till denna damen..




Berätta 7 saker om dig själv:


*Jag tycker om att fixa och dona hemma, komma på nya smarta lösningar när vi renoverar

*Skulle vilja vara ute och rört på mig mera, har faktiskt varit en träningsnarkoman..en period = ) hehe...för typ 11 år sen...

*Har en dröm om att bygga ett nytt hus i modern stil, men inslag av gammal inredning

*Är född i Tönsberg, Norge, men uppväxt på flera orter runt om östra Norge. Flyttade tillbaka på egna ben vid 18 års ålder och bodde där i ca 10 år innan jag kom till Sverige

*Jag är en tjej som gärna kan vara i centrum, men vill nog inte medge det =0P

*För några år sedan fick jag "diagnosen" stress-relaterad ångest (som jag kämpade mig igenom till en "frisk" tjej på kort tid)..mycket nöjd över!

*Kommer inte att vilja föda fram flera än mina 2 barn, för det är såååå skönt att de blir stora. Det händer spännande saker nu med.. = )


Det här var lite om mig..




5 kommentarer :

Inredningsgalen sa...

Man tackar, tusen tack - det var snällt av dig!!!!

Ett hus i vitt sa...

Tack snälla söta för awarden! Kram, Anette

VITA NYANSER sa...

TACK snälla du!!! Vad kul!

Kram L-L

Fröken Fräken sa...

Det var roligt att du tänkte på mig med utmärkelsen, det sitter bra som uppmuntran när man är hemma och är krasslig...

Camilla sa...

VSG allihopa, det är ni värda tycker jag. = ) en extra varm tanke är alltid gott att få...glad lycklig krasslig eller ledsen...

Kram på er!

Camilla