22 april 2010

JAG BEHÖVER HJÄLP!

Jag måste be er om hjälp att välja soffatyg. Jag och D var i Uppsala för några dagar sedan och kolla in en ny soffa. Den jag har nu kommer inte räcka för alla oss 6 som kommer bo här (samt om man skulle bli grini på gubben, kan det vara bra med var sin ende i en stor soffa..hihi)

Vi hitta en på CHILLI, men har lite svårigheter med att välja vilket tyg vi vill ha.

Vad tycker ni??




Slätare grått tyg


Grovtmönstrad i grått/vitt/svart



Svart tyg
(fast jag tycker det ser ut som mörk grå)





Sånna här färger har vi i vardagsrummet...


 


I det stora och hela mycket vitt och lite svart och grått.
 Sen så ska det ju en ny matta till, men det bekymret tar jag senare = /



7 kommentarer :

Vita ljuva tankar sa...

Den grövre i grått gillade jag...


Linda :)

Annelie sa...

Och så kommer jag, bara, som aldrig varit på denna blog förut och ger mina åsikter. Ehh, svårt att välja. Förstår att du vill ha lite åsikter. Den mörka kanske smulor ses för lätt i. Grovmönstrat låter mest praktist med barn, med lite nyanser som lättare döljer lite smuts här och där.
Helsnygg och mysig soffa som ser perfekt ut för en stor familj, och jag gillar det gråa. Kommer att passa find med din accent wall.

Gro sa...

Hei jenta mi.
Jeg tror den GRÅ vil være best for da blir det ikke for mørkt. Og ungene spiser jo i kjøkkenet alikevel. Jo den grå er mest mysig, Hee hee litt svensk.
Buksa til Alexander er sendt med en ny film og en trøye og truse til hver.. Klem mamma.

Camilla sa...

Tack så mycket för tipsen!

Annelie: Du är så välkommen med dina åsikter = )


Så bra mamma, de kommer bli så glade = )

Kram Camilla

VITA NYANSER sa...

Så svårt! Jag gillar nog den mörkaste bäst, men de andra är såååå fiiiina oxå.

Ha en skön helg!
Kram l-l

VITA NYANSER sa...

Förresten, du skrev att du var från Norge. Hur länge har du bott i Sverige? Norska låter så härligt tycker jag = ).

Kram Igen L-L

Camilla sa...

Hej L-L!
Jag har bott i Sverige i 10 år = )...och 8 dagar =0P...
Norska låtar låter inte alls som svenska tycker jag = )..men nu är det ju så att vi norska tycker svenska är gulligt och visa versa. Fast nu som jag har bott här ett bra tag tycker att norska låter fjantigt! hahaha

Kram Camilla