9 april 2010

FRIDAY

Hej alla underbara!

I dag har jag varit på jobbet och gjort några knop..inte många, men så det känns skönt att äntligen få helg igen. Lite bortskämd har vi ju blivit med dessa 2 korta veckorna. Men det är välbehövd tycker jag. 

Efter jobbet blir det att åka hem och städa. Var iväg till Valbo i går och köpte 2 st Malm byrå och en st........ Ja nu var det så att vi inte skulle ha TV i sovrummet, men som ni nu förstår, så dök det upp en där iaf i går. Lägger ut bilder på hur det ser ut senare. Måste fixa lite först, plus en och annat lull-lull.

Försökte få datornkopplat till tv´n i går, men lyckades inte. Så det får bli enn nytt försök i kväll med en kopp te. Inget godis, ingen läsk...bara gott herligt te i min mugg! Jag "bantar" nu mera. Har startat min ronda med GI-viktkoll på nätet. Har redan gått ner 0.5 kg sen i måndags. Kanske går att lägga ut statistiken/kurvan på sidan, så kan jag inte fuska när ni kollar hur jag sköter mig ;0)

Hoppas jag får till att koppla tv´n och datorn. Kanske får jag kolla in en schyst rulle på sängen sen?!






4 kommentarer :

VITA NYANSER sa...

Tack för din fint kommentar hos mig! Så duktig du är som har lyckats gå ner i vikt. Här går jag en hel del, får se om det kan ge något resultat!

Ha en skööön helg!
Kram L-L

Camilla sa...

Tack själv gulliga du! Jag har lyckats starta viktnedgången, nu gäller det bara att hålla i sig! Jä...r om jag inte ska klara det. Hoppas så klart på stöd från läsare =0P

Kram C

Danne sa...

Så klart du fixar det..... Jag kan äta upp godiset så slipper du ;0)

Puss / Gubben

Camilla sa...

Schysst!!! =0D