16 mars 2010

Varning för torka...wäääää...

Ibland är man lite tom för idéer....vad jag ska skriva om. Det ska ju inte vara för tråkigt för ni läsare. Någon som har några tips om ämnen jag skulle kunna ta upp? Alltid roligt att lära sig nya saker..kanske leta svar på frågor som ni undrar över. En bekant och kollega till mig har kommit på att ha en frågestund, men det är ju liksom taget nu. Så lite andra saker kanske..? = )

Kanske kan skriva lite sen om vad jag har lärt mig på jobbet i dag. Kanske inte så mycket för "vanligt" folk att förstå, men lite lättfattat kan jag kanske kunna göra det.

Om ingen tips, så kommer jag säkert på nått...det måste jag göra! ...suck...torka i hjärnan...öken...dammbollarna rullar förbi cellerna som i en westernfilm...=0/


...läste en fin sak på nätet...snack om damm...


                    

Bilden är lånad av "Ebbas änglar"






Inga kommentarer :