26 mars 2010

Nytt på kroppen!

Har fått nytt till kroppen. I onsdags var jag och D i Valbo och shoppade. Trevligt, mat och lunka runt på "köpis" för att hitta något till mig. En stor tack till älsklingen som har tålamod för sånt. OCH en stor tack för att det inte blev min plånbok som fick lida den här gången...heller... Du är så gullig! Här är det vi kom hem med då.





Kläder från B-YOUNG och skor från DIN SKO

I går var vi till stan och klippte mitt ack så slitna hår...skämdes till och med när jag satte mig i frisörstolen och hon titta på det torra och spröda hår jag hade. Hon fråga hur mycket hon fick ta, och jag sa som vanligt: "ta det som måste bort"....ups det var nästan så jag ångra mig redan då...men friskt hår = snyggt hår. Så det blev som hon ville....15 cm hår försvann. Låter inte mycket kanske, med när man är van med hår ner under BH´n, så känns det ganska så kort efteråt! Så nu så ska det bara tillsättas lite färg, så mitt mindre färgglatta hårstrån får en mörk brun glans. Påstår inte att jag har grått hår, nej nej, bara ljusa blänkande strån som växer där jag inte vill ha dom...

Dagens fynd i stan..IGEN! *ler* Dock med min egen plånka. = )


"Klänning" från GINA TRICOT och kofta samt linne från VERO MODA

Mycket grått har det blivit, men jag har sååå svårt att hitta kläder jag tycker om. Det är så mycket konstigt där ute = /



2 kommentarer :

himmel och hav sa...

Snygga kläder du hittat! Den grå klänningen var ju kanon! Och ja, jag ska försöka att klämma ut ungen nu! Hade faktiskt några förvärkar igår kväll...

Kraaam Veronica!

Camilla sa...

Tackar! Se där ja..duktig flicka =0P
Hoppas den kommer!!!...jag väntar att det står i bloggen i morgon att ni igen är en nybakade föräldrar!

Kram C ;0)