14 mars 2010

NYA LAKAN

Vi var och köpte nya sängkläder förra veckan. Äntligen ligger det på sängen. D var väl lite skeptisk.. "mormorslakan"..tyckte han väl. Men så snäll och go som han är så fick jag köpa det till våran säng ändå! = ) PUSS D

Men när han i dag såg hur det ser ut, så smälte han och sa: "vad fint älskling!". Ett leende på läpparna fick jag och blev rätt så nöjd med utgången. (Får höra i vänstra örat..."jag blundar när jag sover, så det spelar ingen roll vad du köper..") hahahaha han försöker vara lite tuff, men inte går jag på den inte!!!





Ha en mysig sista kväll innan jobbet startar i morgon!








4 kommentarer :

A home far away sa...

Åh så fint! Och kul inställning maken i huset har, fniss:)

Kram Gunilla i Singapore

Camilla sa...

hehe ja visst, en riktig lustigkurre = )

Kul att du kom förbi min blogg, har tittat in på din med, och den ser mycket intressant ut! Kommer dyka in flera gånger där!

Kram Camilla

VITA NYANSER sa...

Så fiiint. Såg bilderna här nere på er säng, så mysigt, superfint!

Kram l-l

Camilla sa...

Tack L-L! Verkligen, det värmer när man får läsa sådana trevliga kommentarer.

Tänk om jag kunde knäppa kort som dig, då vore det ännu finare = )

Kram