17 mars 2010

Banta banta....


Nä, men det vore inte dumt att kunna gå ner en del kilon. För dessa byxor från Bubbleroom är såå snygga! Men som sagt så var det dessa extra kg som envisas att stanna kvar. Några tips om hur jag ska bli av med dom? ..för en "lat" tjej? hehehe inte?..tänkte nog det..

Jag ska på företagsfest lördag om 1½ vecka och har ett känd dillemma som ofta går igen hos oss tjejer.

"VAD SKA JAG HA PÅ MIG??!!"

Denna klänning skulle sitta bra om den var hellång...då försvinner ett av mina komplex...stora lår!


Snygg rygg var det också.


Hitta denna med..skulle sitta fint på min kille...= )

Tips på festkläder mottages med glädje!




2 kommentarer :

mamajay sa...

hej,allt bra?

Camilla sa...

hejsan!

Kula att du besökte min blogg!
Jodå det är bra. hur är det själv? = )
Dagarna går så allt för fort bara, och den lär inte sakta ner heller verkar det som..hmm Kanske nått med åldern att göra? hehe

Kram