15 februari 2010

MIN TVÄTTMASKIN LEVER !!!

Vart tar sockorna vägen när jag tvättar dom?
Det ser ut som jag lika gärna kan slänga dom!
Jag kan stoppa fyra socker i min tvättmaskin,
men när tvätten är klar så har jag bara 3!
Maskinen står där och tvättar, och väntar tills jag inte ser,
så äter den en socka i ett litet jafs, och jag ser den aldrig mer...

Den är kräsen i maten också...äter bara socker utan hål!!!


Fast ibland ser det minsann ut som jag får hålla tyst =0P


Jag undrar ju hur det står till ibland, när man som den 
duktiga mamman man är...staplar upp kläder i armarna 
i en jättehög....sen försvinner grejer...hmmmm
...ont i ryggen gör det också...dum dum....=0(

(Jag gick faktiskt å letade en lång stund
innan jag såg dom i spegeln!)
hehehe




2 kommentarer :

Danne sa...

Ha ha ha.......Snurrgumman min ....ha ha...har letat efter ett par jeans, måste kolla om dom också ligger där.... =)

Puss!! (ha ha ha)

Camilla sa...

ha ha ha ...