17 februari 2010

Bläääää...

....ja då har man inte gått fri för årets magsjuka...finns inget vidrigare än att inte ha kontroll och må så förbaskat illa ! Hoppas ni andra mår toppen, för det här önskar jag ingen.. Har haft sån tur att mina pojkar har hjälp till hemma. Dom har fixat sig själva, Alexander gick till skolan själv för första gången, vilket gick superbra! Christian som har varit hemma har ordnat och donat när mamma behövde en extra hand. När Alexander kom hem tog dom så bra hand om varandra, jag trodde nästan jag hade fått nya barn...hehe  

UNDERBARA har dom varit i dag!!! Tack gobitar!


2 kommentarer :

himmel och hav sa...

Stackars dig... Magsjuka är nog det värsta som finns. Vi har klarat oss än så länge, peppar, peppar...

Stooor krya-på-dig kram från mig!

Camilla sa...

Tack för din sympati, det värmer =0) Jag hoppas ni klarar er,ingen ska behöva bli magsjuk...det skulle FÖRBJUDAS att bli magsjuk! =0P

Mår bättre i dag!

Kram