1 januari 2010

JUL & NYÅRS-TIDEN...

JULAFTON!




..har varit mycket trevlig. Även om den har varit utan mina barn på själva julafton. Jag fick som tur var ha med mig min älskling. Vi var i Norge och träffa min familj. På julafton var vi hos mamma och hennes kille och åt riktig

norsk julmat!




Ett mycket mysigt julbord hade vi fått dukat åt oss.




Maten smakade utmärkt. Jag tror Danne tyckte att det inte alls var fel med lite norsk tradition.. (han nickar instämmande...och lägger till att vårat kryddade brännvin var nått vi (nordmenn) kunde göra..



"Löjtens Linie Aquavit"
&
Arve...
Dannes två nya goda vänner i Norge



...ett kort på en glad kompis till Arve...& löjtens...
..min snygging...




Här sitter jag med husets eminenta kock!


Mycket snö var det. Äntligen en jul med riktig julkänsla. Kan inte komma ihåg sist jag hade det. Tänka sig att snö´n ska spela en så stor roll.





hehehe vet inte om alla hade gott av ren norsk luft...drogad av lycka..?





Hoppas ni alla hade en trevlig vit jul!!!



NYÅRSAFTON!







Nyårsfirning med alla kottarna. Väntade på raketerna ända till klockan 24.00!!!
Maten var god..hehe om jag får säga det själv...och sällskapet lika så.

..men är det inte typiskt att man inte får ett enda kort en raketf.. grrr...
bättre lycka nästa år!


GOTT NYTT 2010


Camilla

Inga kommentarer :